tirsdag 13. september 2011

Bloggens første innlegg...

Jeg må nesten ønske meg selv velkommen til bloggverden IGJEN! En ny og frisk start skal dette være. Har blogget litt før, man aldri følt at jeg har hatt noe konkret å blogge om, men nå har jeg blitt "voksen", har travle dager med 2 barn og et hus som er (i følge venner) under konstant oppussing - og jeg vil definitivt ha nok å blogge om når kveldens mørke senker seg over Tømmerholt!

Håper dere vil finne noe av lesestoffet interessant og kanskje også noe til inspirasjon :)

"Inspirasjon kommer fra latin inspirare, og betyr blåse, pust, ånde inn i eller åndedrag. Begrepet brukes også i overført betydning for stimulans eller tilskyndelse til kunstnerisk eller annen åndelig virksomhet.
Begrepet inspirasjon er dermed et positivt ladet ord med flere betydninger"

Kommer til å introdusere hjemmet mitt med noen bilder så snart jeg har funnet overføringskabelen til mobilen min!

Her er 2 av de som holder ting gående her hos oss på Tømmerholt:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!