tirsdag 13. september 2011

Detaljbilder fra hjemmet vårt..

Har fått overført bildene mine fra telefonen- fant kabelen! *ordensmenneske vettu* ;p Legger ut noen detaljbilder av hvordan vi har det her på Tømmerholt sånn at dere i allefall skal få et lite inntrykk!

Et gammelt loppis vindu jeg fikk av ei god venninne som jeg laget en ramme ut av :)


Klapp bord fra Home & Cottage med avtagbart serveringsbrett- og "Vakre Hjem og Interiør" blader i stabel! ( http://www.vakrehjem.com/ )


Den nye bildeveggen min i trappa opp til 2dre etg

erveringsbrett på kjøkkenet. Har et norgesglass med te-poser i som jeg har pyntet med litt tekst, papir og blonder.

Skjellampen min fra http://www.chicliving.no/ <3 *elsk*

Fant disse telysestakene på loppis, brettet med speil i bunn er fra http://kremmerhusbloggen.blogspot.com/



Vinduskos :)


En gammel bilderamme i gull som jeg har malt, fjernet bildet i og erstattet det med hønsenetting. Orginal bilderamme i stua :)

Fant denne søte krittavlen på plantasjen her om dagen :) Velkommen til oss! :)

Entre :)

Bokstavene "MINNER" som jeg har i trappa er fra Dags Marked :)


Håper dette kan være til inspirasjon eller evt. bare glede for noen av dere som er innom bloggen i allefall.. Hyggelig med kommentarer :) Ros og ris taes i mot på strak arm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!