tirsdag 13. september 2011

Oppussingsprosjekter

Hadde et mega loppefunn- eller rettere sagt: Min kjære Anette hadde et mega loppefunn og ringte meg. Hun hadde funnet skatollet mitt! <3 Det var ikke noe tvil- det var bare å få fraktet det hjem til Tømmerholt å finne frem malekosten. Tok dessverre ikke noe "før" bilde, men det var skikkelig shabby (ikke in the chic way) og mørke grønn/brunt.

Skatollet malte vi hvitt og knotter er kjøpt på henholdsvis Sofies Villa (stjerneknottene) og Chic Living (diamantknottene).



En annen greie jeg har fått utrolig sansen for er kabeltromler og da endte vi jo opp med det også da. Har 2 stk i stua og snart to til på terrassen min. De i stua har jeg malt hvite- et som senter bord og et som sidebord mellom sofa og lenestol. De jeg etterhvert skal ha ute vil jeg ikke behandle i det heletatt. Gir en kjempe kul look :)

Smaken er som baken! Det er lov å mene annerledes ;)


Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!