søndag 2. desember 2012

Julekort..

Min flinke venninne Linda har tatt bilder av guttene i dag som vi tenkte at vi skulle bruke til årets julekort. Det begynte relativt dårlig, hvor minsten nektet å gjøre noe av det vi ønsket. Alt resulterte i hyl og skrik. Rett og slett sint var han! Storebror smiler stort sett og er en tålmodig gutt, men det skal ikke være så lett alltid. Barn er barn, men en god fotograf får til det meste. Resultatet ble som alltid helt knall!

Sjekk ut www.studioexpose.no eller gå inn på facebook siden dems :) 
http://www.facebook.com/pages/Studio-Expose/192310030809873

Jeg legger ut en liten smakebit for dere! Artig og litt annerledes- sånn jeg liker det! :)

Fortsatt god 1. søndag i advent! <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!