torsdag 15. september 2011

Ønsker høsten velkommen for alvor..

Jeg må jo nesten bare innse at høsten har kommet, selvom jeg i går fikk et SNEV av sommerfølelse.. Utrolig deilig å kjenne sola varme godt på kroppen..  Det har vært noen dager med storm, regn og skikkelig høstvær i det siste så det tyder vel på at det ikke er noen vei tilbake nå...
Fikk siste rest av blomsterbeddet til svigermor her om dagen da. De pryder spisestuebordet for øyeblikket. Håper i det minste høsten blir lang! Det er jo veldig deilig å krype under pleddet i sofaen og tenne masse stearinlys- høre på været som herjer ute... Synes ikke det er så lenge siden snøen forsvant da men, vi bor i Norge, what to expect?! :) Ha en fin dag!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!