mandag 19. september 2011

Nye kupp- denne gangen på Åhlens..

Det ble jammen meg en liten bytur i dag også. Endte på brygga i Tønsberg i dag til lunsj med Mari. Vi ruslet deretter litt oppover i byen og tittet innom et par interiørbutikker. På Åhlens ble jeg bitt av shoppebasillen igjen...

Fant denne utrolig fine puta til å ha på barnerommet til minsten. Freshe farger og litt retro stil i mønster og design! :) Likte den utrolig godt.. :)


Også endte jeg opp med denne skålen med lokk, og en perle kleshenger. Må si jeg er fornøyd! ;)

Ny uke og nye muligheter- prosjekt skogsgrein er ikke lagt på hylla.. Fortsettelse følger!


1 kommentar:

  1. så lekker skål<3så koselig med sånnt.gleder meg veldig til å se greinen din.

    SvarSlett

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!