onsdag 26. oktober 2011

Damenes aften på Bohus

Er litt sent med oppdateringen med hadde en super kveld sammen med min gode venninne Line på damenes aften på Torsdag for snart en uke siden. Finn Schjøll var talsmann den kvelden og han hadde mange artige historier å komme med. Det er absolutt til å anbefale å dra på en slik event! Kjempe moro alternativ shopping, med prosenter! ;) _Det_ liker vi!! Jeg fant endelig min kjære Madonna! ;)) Helt nydelig står hun å pryder spisestuen min! Vår lille Enzo som dessverre måtte forlate oss samme dag fikk et par ugler som passer på han på kjøkkenhylla :)



Kjøpte også et veggur- et skikkelig "koko ur".. Det ble ikke så godt mottatt fra min samboer, men det henger enda- en så lenge... Vi får satse på at han "venner seg til det" som med så mange andre ting han må venne seg til stakkars ;)))


Hva synes dere? :) Det blir hengende, enten han vil eller ikke ;)

Nå nærmer det seg vinter- nyter at bladene faller av og at man kan tenne stearinlys inne, men misliker at det snart kommer snø. På denne tiden i fjor var det vinter... *grøss*

Ha en fortsatt fin morgen! ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!