mandag 24. oktober 2011

Nok en hektisk helg, denne gangen med dåp i sentrum.

Denne helgen har bestått av dåpsforberedelser og dåp på søndag. Har vært hektisk, men veldig koselig. Uken som var har vært preget av litt forskjellig. Litt opp og nedturer, da hunden vår Enzo dessverre måtte forlate oss etter kort tids sykdom. Dåpen som da var rett rundt hjørnet fikk heldigvis tankene over på noe litt annet. Vi har hatt det veldig koselig med masse venner og familie rundt oss da.

Deler noen bilder i fra dåpen med dere her:



Igjen, en kjempe flott og vellykket dag, takk til alle som deltok <3

1 kommentar:

  1. Så fine bilder<3Borde var bare rå lekkert.Så deilig å få plass til alle hjemme.Ingen ting er bedere en det=0))Kondolerer så mye med Enzo.Han kommer til å bli savna<3klem

    SvarSlett

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!