søndag 16. oktober 2011

Helgens loppefunn!

Har vært på loppemarked og funnet noen skatter! Men ble veldig overrasket over hvor ivige folk var ved åpning på loppis.. Jeg sto sammen med et par venninner ved inngangen da de åpnet og folk brukte albuer og brøytet seg inn da de åpnet dørene.. Voksne mennesker- blandt de pansjonister som LØP inn- ikke jogget _LØP_ for å komme først inn i hallen.. Veldig spesielt.. hehe.. Overhørte ei dame si "har aldri vært borti makan siden krigen jeg"... Da er det ille poppis med loppis du! ;)

Legger ut noen loppefunn her så dere kan se. Noen som vet noe om tekannen? Synes den var utrolig lekker! ;)

Tekanne og liten skål! Tekannen betalte jeg 80 kr. for- lurer på om noen vet noe om den type kanner? Det står "VEB R import 1900" under kannen.

Håper alle har hatt en fin helg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!