onsdag 11. januar 2012

Jul og nyttår er over...

Da var jeg tilbake.. Har tatt meg en liten jul og nyttårspause på blogge fronten! Jula har vært flott, selvom snøen ikke helt meldte sin ankomst her før bare for et par dager siden. Har ikke hatt helt julestemning, men var faktisk _litt_ lei meg når vi måtte pakke bort det fine treet vårt og all den koselige julepynten... Nå er vi godt i gang med år 2012- Bring it on!

Var på Barnas hus i går å unnet meg en ny godsak til minstemann på 6 mndr. Det ble en Mountain Buggy Urban Jungle.. Gleder meg til å ta den i bruk!



Vi blogges! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!