tirsdag 14. februar 2012

Be my Valentine.....

I dag er det kjærlighetens dag! <3 Fantastisk flott, synes dere ikke? Vet det er veldig mange som ikke liker denne dagen, men jeg synes at alle dager som innebærer mer oppmerksomhet til oss kvinner er helt "OK" jeg! Middag, massasje, roser og masse kos & klem fra kjæresten sier jeg ikke nei takk til :)

Det at jeg har en "secret valentine" visste jeg ikke da. I postkassa mi lå det nemlig en pose med 4 cookies i, med et kort som det sto "Happy Valentine" på. Jeg har en mistanke om hvem dette kan være, og hun er veeeeeldig søt, akkurat som sukker ;)

<3 Love you snuppis <3

Håper det er mange flere som har fått hyggelig overraskelser i dag :) Det er bare SÅ koselig :) Ha en fin dag- og gjør litt ekstra stas på de du har rundt deg som du er glad i da ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!