tirsdag 14. februar 2012

Muffinslunsj

I går var jeg så heldig å bli invitert på muffinslunsj hos ei venninne som også er hjemme i mammapermisjon :) Jeg fikk servert de deiligste muffins jeg har smakt på lenge- med ost og skinke! (!!!!!) Jeg ble så imponert at jeg rett og slett måtte dokumentere OG be om oppskriften! I intensjon om å prøve å få til noe liknende selv en gang da selvfølgelig, og det er ikke ofte jeg begir meg ut på bakeoppdrag! (Da MÅ de ha vært gode!!) Vil gjerne dele oppskriften med dere også (som er hentet ut fra en blogg), og et bilde av herligheten som jeg selv fikk lov til å smake på i går :) Takk Katrine! Du er super flink!

Oppskrift: http://nomuffins-bea.blogspot.com/2011/09/ost-og-skinke-muffins.html

 

1 kommentar:

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!