lørdag 11. februar 2012

Helgekos :)

I dag får vi besøk av broren min og hans utvalgte ;) Vi skal kose oss med god drikke og litt lørdagsgodt. Det er veldig deilig og ha noen "fri" helger hvor man bare kan slappe av hjemme innimellom også. Har blitt mye "heisa turer" ut i det siste ;) Denne helgen innebærer en hel del. Morsdag i morgen, noe jeg regner med alle har husket på? For meg har det blitt en av de viktigste "feiringene" i året det nå, hvor jeg bare skal sitte på sofaen, med beina på puffen og bli vartet opp.. ;) Ikke så ulikt hverdagen min sånn egentlig, men greit å ha en unnskyldning for å bare sitte på rompa også da ;) hehe.. Det blir vel en tur ut for oss, vi har jo selv mødre som må få en liten oppmerksomhet. Må ikke glemme de :) På mandag har pappaen min bursdag, så han må få et hjemmelaget kort, det må også lages i helgen, også er det jo Valentines på tirsdag. Ikke at jeg har noen større planer for akkurat den dagen ;) Er det mange som feirer Valentines? :) Uansett, ha en fin lørdagskveld og helg videre! Klem klem

Lørdagsgodt :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!