torsdag 29. september 2011

"Bare en liten tur til fysio..."

Endte med en liten tur innom Europris også gitt.. Hadde sett i avisa tidligere at de hadde en del snadder der, så klarte ikke å la være da jeg kjørte forbi ;)


Jeg endte opp med å kjøpe et par søte puter- likte de kjempe godt, også er det jo kjempe romantiske! Fant også denne flotte metallboksen til å ha telys i! Endelig en boks stor nok til å romme alle disse telysene som flyter rundt i skuffen ;) Og det siste: Et lyshus :) Det har jeg satt i trappa- og det gjorde seg masse! Utrolig koslig! Jeg har jo et Zinkhus ute på terrassen som dere kanskje har lagt merke til på tidligere bilder!? :)

Litt senere på kvelden dro jeg på "Damenes Aften" på Byggmakker sammen med min gode venninne, Line Ask. Hun ville også en tur på Europris så da dro vi innom den i byen i samme slengen. Der fant jeg disse "hamp sekkene" som jeg skal bruke til å ha yttertøy til barna i. (Luer, votter etc. i den lille og jakker, bukser, regntøy etc. i den store.) Veldig greit når man har behov for litt dekorativ oppbevaring :)


Etter foredrag, show, tapas, kaker og shopping på "Damenes Aften" kom jeg hjem med dette i posen. En kjempe søt netting kurv som jeg har stående i skatollet mitt med stearinlys i, og dette metallfatet som er på bildet under. Lysestakene er også kjøpt på Byggmakker. (de små til å ha telys i er kjøpt på Nille i dag)

Blomstene har jeg fått av min kjære, for ingen grunn! <3 Kanskje fordi jeg er så flink til å bruke penger på ting? :p Neppe... ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dette er meg:

Bildet mitt
Jeg heter Kristin, 83-modell og bor på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg og min samboer, Eirik, bygde hus her i 2007 som stadig er under "oppussing" ;) Vi har 2 barn sammen, Matheo født i '08 & Milian født i 11. Jeg jobber som Butikksjef hos Rafens på Farmandstredet. Utdanner meg vedsiden av jobb til å bli Interiørkonsulent da interessen for interiør bare blir større og større. Har fra før av tatt moter og styling da jeg har jobbet noen år i klesbutikk. Liker å følge med på moter og trender, så håper bloggen min kan være av interesse og inspirasjon for noen :) Happy reading!